Veel gestelde vragen

  • Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
  • Uw bestelling wordt in de week na het plaatsen van de bestelling verzonden. Verzending is via TNT Post, UPS of onze eigen bezorgdienst. In de meeste gevallen zal uw bestelling dus 7 dagen nadat uw bestelling is geplaatst worden bezorgd. (de besteldatum zelf is dag 0). In de regel moet er worden getekend voor ontvangst.
    U kunt de status van uw bestelling controleren in 'Bestelgeschiedenis'.
    Heeft u een week na het plaatsen van uw bestelling nog niets ontvangen neem dan direct contact op met printgenerator@with-compliments.nl
  • Welke afmetingen hebben de verschillende kaarten?
  • With compliments-kaarten zijn er in verschillende formaten. Alle kaarten zijn staand en voorzien van een hoogwaardige matlaminaat afwerking. Afhankelijk van het kaartformaat is de kaart voorzien van een of meer (ril)vouwen.
    With compliments-kaart A: 297mm. x 210 mm.
    With compliments-kaart B: 297mm. x 315 mm.
    With compliments-kaart C: 297mm. x 420 mm.

    U kunt ook kiezen voor een seizoenspecial-kaart.
    Seizoenspecial-kaart: 297mm. x 105mm.

    Tip! In het 'kaartformaat keuzescherm' staan voorbeelden met afmetingen.
  • Hoe kan ik zien wat de status is van mijn bestelling?
  • Wanneer u bovenin het scherm kiest voor 'Bestelgeschiedenis' dan krijgt u een overzicht van alle orders (=bestellingen) die u ooit heeft geplaatst. Voor iedere order wordt rechtsboven de status vermeld;
    - in production: order is in behandeling en wordt gedrukt
    - shipped: order is gedrukt en wordt verzonden
    - finished: order is gedrukt, verzonden en ontvangen
    Wanneer u twijfelt of u een order daadwerkelijk geplaatst heeft, of wat u precies besteld heeft, dan kunt u dat onder 'Bestel geschiedenis' altijd terug vinden.
  • Welke naam geef ik aan een with compliments-kaart ontwerp?
  • U kunt zelf een naam kiezen voor het ontwerp van uw with compliments-kaart. Door middel van deze naam kunt u uw verschillende with compliments-kaartontwerpen makkelijk van elkaar scheiden en terug vinden. Het Printgenerator systeem doet verder niets met deze naam.
  • Op de preview van de with compliments-kaart zie ik een fout, komt deze ook terug in het drukwerk?
  • De 'preview' of online proef is één van de belangrijkste onderdelen van de Printgenerator. En die online preview klopt! Dat wil zeggen dat de with compliments-kaart altijd exact zo gedrukt zal worden als op de preview zichtbaar is. Valt er bijvoorbeeld op de preview een letter weg (bv. omdat u een vreemd acccent gebruikt), wordt het lettertype kleiner of smaller (bv. door een erg lange regel tekst), of past een tekst niet op de pagina? Het drukwerk bevat gegarandeerd dezelfde fout.

    Door de weergave op een beeldscherm kan de kleur en scherpte iets afwijken. Het uiteindelijke drukwerk is kwalitatief dan ook beter. Voor de volledigheid wijzen wij u erop dat kleuren op een beeldscherm nooit exact kunnen worden weergegeven.
  • Hoe kan ik letters met accenten gebruiken?
  • Wanneer u bijzondere lettertekens (à é ü ç) wilt gebruiken in uw ontwerp dan kunt u deze gewoon intypen in de invulvelden. Wanneer de preview het juiste teken laat zien dan kunt u er op rekenen dat dit ook zo in het drukwerk zal zijn. En omgekeerd; als de preview een fout bevat, dan zit die fout gegarandeerd ook in het drukwerk.
  • Kan ik minder dan 25 stuks bestellen?
  • Printgenerator werkt snel en goedkoop dankzij gestandaardiseerde bedrijfsprocessen. Zouden wij bij wijze van uitzondering een kleinere oplage voor u moeten produceren dan is de kostenbesparing te verwaarlozen. Daarom wordt er nooit afgeweken van de minimale oplage van 25 stuks.
  • Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
  • U kunt alle accountgegevens aanpassen onder de tab 'Mijn account'. U dient hiervoor ingelogd te zijn. De inlogcodes zijn verstuurd naar het door u zelf opgegeven e-mailadres. Door in 'Mijn account' te klikken op 'Persoonlijke gegevens' kunt u uw persoonlijke (account)gegevens inzien en wijzigen. Let op! Het adres wat u gebruikt is uw factuur- EN uw afleveradres.
  • Ik kan niet (meer) inloggen.
  • De inlogcodes zijn verstuurd naar het door u zelf opgegeven e-mailadres bij registratie. Ben u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten' onderin de login-box en vul uw e-mailadres in, daarna wordt uw wachtwoord opnieuw naar u gemaild.
  • Hoe werkt de betaling?
  • Zodra u heeft gekozen wat u wilt bestellen kunt u de betaalwijze kiezen. U kunt altijd kiezen uit verschillende mogelijkheden. Volg alle instructies die op het scherm worden getoond voor een succesvolle afhandeling van uw betaling. Nadat de betaling is afgerond ontvangt u een email met de bevestiging van uw bestelling.

    Bij Printgenerator.com kunt u altijd betalen met een credit card, PayPal of iDeal. Betaling loopt altijd via beveiligde pagina's en financiële gegevens worden slechts eenmalig gebruikt voor het verwerken van uw bestelling.
  • Mijn bestelling klopt niet.
  • Staan er verkeerde gegevens op uw drukwerk dan is dat hoogstwaarschijnlijk het gevolg van verkeerde invoer door de gebruiker. U kunt de goedgekeurde schermproef van iedere bestelling achteraf nogmaals bekijken bij 'Bestel geschiedenis'. Daar vindt u ook alle bestelgegevens terug.
    Het hele proces van orderintake, drukken, afwerken en verzenden is zeer geautomatiseerd en er worden vele orders per dag verwerkt. Daardoor zal zelfs een opvallende fout (bijv. 'Amsterdom' ipv 'Amsterdam') door onze medewerkers niet snel worden opgemerkt.
    De digitaal gedrukte Printgenerator producten zijn van constantere kwaliteit dan gebruikelijk is bij offset-druk, maar lichte afwijkingen in de drukkwaliteit blijven helaas onvermijdelijk. Van alle bestellingen worden door Printgenerator monsters bewaard zodat controle ook achteraf zeer snel mogelijk is.
    Al uw klachten, op- of aanmerkingen kunt u sturen naar printgenerator@with-compliments.nl, waarna wij zo snel mogelijk actie zullen ondernemen.
  • Kan ik een oud ontwerp bijbestellen?
  • Wilt u een extra bestelling plaatsen van een eerder gemaakt ontwerp zoek dan eerst de kaart op via 'Mijn kaarten' en klik op de 'Bestel' knop. Met deze knop plaatst u de kaart van uw keuze van een ontwerp na goedkeuring in uw winkelwagen.
  • Mijn vraag staat hier niet bij
  • Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij? Klik dan hier